top of page

45ο Ράλλυ Θερμαϊκού

Στα ορεινά της Χαλκιδικής θα παιχτεί το παιχνίδι του πρώτου αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Το 45ο Ράλλυ Θερμαϊκού καλεί αγωνιζομένους και θεατές την Κυριακή 17 Απριλίου στις διάσημες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα. 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα, 50 χιλιόμετρα απλής διαδρομής και δύο ανοικτές, στο ενδιάμεσό τους, ειδικές διαδρομές για την μετακίνηση των θεατών προσφέρει το 45ο Rally Θερμαϊκού σε όλους τους άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η λήξη δήλωσης συμμετοχής είναι την Παρασκεύη 08 Απριλίου στις 22:00. Για τα πληρώματα εκτός Θεσσαλονίκης έχει μεριμνήσει η οργάνωση δωρεάν διανυκτέρευση το Σάββατο 16 Απριλίου στην Αρναία.

Ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος για το 2016, επιστρέφει σε γνώριμα εδάφη και σε αγαπημένες ειδικές διαδρομές που χρήζουν ελάχιστης προετοιμασίας για την πλειοψηφία των πληρωμάτων.

Η Αρναία Χαλκιδικής βάση του αγώνα, ο «Χολομώντας» των 22.78 χλμ. και η «Παλαιόχωρα-Αρναία» των 27.80 χλμ., οι ειδικές στις οποίες θα αναμετρηθούν οι δεξιοτέχνες οδηγοί αγώνων Ράλλυ.

Με εύκολες προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές και απλουστευμένη στο μέγιστο την διοικητική πλευρά του αγώνα, δηλαδή γραμματεία, τεχνικός έλεγχος, εκκίνηση-τερματισμός και η απονομή κυπέλλων συγκεντρωμένα στο χώρο του Γυμνασίου Αρναίας, το 45ο Mini Rally Θερμαϊκού φιλοδοξεί να γίνει ο πιο ελκυστικός αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος.

Την Κυριακή 17 Απριλίου ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θα διοργανώσει το 45ο Mini Rally Θερμαϊκού.

Εσύ θα παίξεις το παιχνίδι στην κονσόλα ή στα ορεινά της Χαλκιδικής; 

ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ-ΧΡΟΝΟΙ

Από την Δευτέρα 21 Μαρτίου έως και την Παρασκευή 08 Απριλίου, ο Α.Ο.Θ. θα δέχεται, όπως προβλέπεται από τον Ειδικό Κανονισμό, τις συμμετοχές για το 45ο Rally Θερμαϊκού.

Το παράβολο συμμετοχής για μέλη πληρώματος ανέρχεται έως τα 1600 κ.εκ. στα 330€ άνω των 1600 κ.εκ. στα 360€ ενώ για εταιρείες στα 660€ και 720€ αντίστοιχα.. Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 08 Απριλίουκαι ώρα 22:00.

Την δήλωση συμμετοχής μπορείτε να υποβάλλετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Εκτυπώνοντάς την αφού την κατεβάσετε και κατόπιν συμπλήρωσης αποστέλλοντάς την με Fax στο 2310 423221

  2. Αυτοπροσώπως στα γραφεία του Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στον αριθμό 2310 423220

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του 45ου Ράλλυ Θερμαϊκού.

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον γενικό χάρτη του αγώνα.

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον χάρτη με τις ειδικές διαδρομές.

  1. Οι συμμετέχοντες αθλητές θα έχουν πριμ εκκίνησης 30€, στα πληρώματα όπου οδηγός και συνοδηγός είναι μέλη Α.Ο.Θ. θα δοθούν επιπλέον 40€. Σάββατο 16 Απριλίου από τις 16:00 έως και τις 19:00 στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Express service

  2. Όσοι έχουν τακτοποιημένο πλήρως το δελτίο ταυτότητας του αγωνιστικού μπορούν να έρθουν, χωρίς αυτό, για τον διοικητικό έλεγχο, ο οποίος θα γίνει το

  3. Επιπλέον πριμ εκκίνησης των 40€ θα δωθεί στα πληρώματα όπου μέλος Α.Ο.Θ. είναι τουλάχιστον ο οδηγός. Έτσι τα παράβολα διαμορφώνονται ως εξής: -Για όλους τους συμμετέχοντες με αγωνιστικά έως 1600 κ. εκ. 300€ και άνω των 1600 κ. εκ. 330€ -Για συμμετέχοντες με τον οδηγό μέλος του Α.Ο.Θ. έως 1600 κ. εκ.  260€ άνω των 1600 κ. εκ. 290€

  4. Στοιχεία τραπέζης: ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αριθμός λογαριασμού:6559-137961-040 ΙΒΑΝ:GR02 0171 5590 0065 5913 7961 040 στο όνομα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Συμμετοχές στο 45ο Mini Rally Θερμαϊκού

Η απόφαση ήταν δύσκολη, η συζήτηση εποικοδομητική και πολύωρη,  τα επιχειρήματα που συνηγορούσαν στο να γίνει ο αγώνας ήταν περίπου τα ίδια με αυτά που συνηγορούσαν στο να μην γίνει. Επικράτησε η πλέον βασανιστική υπεύθυνη αλλά και θαρραλέα  άποψη με απόλυτη πλειοψηφία.

Ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει με μόλις 12 συμμετοχές τον πρώτο αγώνα του Κυπέλλου βορείου Ελλάδος στηρίζοντας παρά τις όποιες διαφωνίες τον θεσμό από τον οποίο θα προκύψει ο Κυπελλούχος Ελλάδος για το 2016.

Ο Α.Ο.Θ. και η νέα διοίκηση, που δεν μετρά πάνω από ένα μήνα ζωής, δείχνει σθένος και θέληση. Σέβεται τους αγωνιζόμενους - μέλη του ομίλου  που στήριξαν  με την συμμετοχή τους την προσπάθεια, σέβεται τον κόπο δεκάδων ανθρώπων που εδώ και μερικές εβδομάδες προετοιμάζουν τον αγώνα και τέλος σέβεται τους λίγους αλλά ιδιαίτερα σημαντικούς χορηγούς που πίστεψαν στον όμιλο.

Δείτε τα πληρώματα που θα «κονταροχτυπηθούν» την Κυριακή 17 Απριλίου στις δύο καλύτερες ειδικές διαδρομές στο Πανελλήνιο και από τις καλύτερες Πανευρωπαϊκά ΕΔΩ

Τέλος να σημειώσουμε πως ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. θα μεταδώσει το 45ο Ράλλυ Θερμαϊκού διαδικτυακά και σε πραγματικό με 4 κάμερες, οι οποίες θα τοποθετηθούν σε εκκίνηση, μέσο της ειδικής, service  park και η τέταρτη σε ένα αγωνιστικό. Συνδεθείτε στο www.soaave.gr και παρακολουθείστε τον αγώνα ζωντανά.

Ο Α.Ο.Θ. εύχεται σε όλα τα πληρώματα καλό τερματισμό.

Λόγω μικρού αριθμού συμμετοχών ο Αρχικός Τεχνικός και Διοικητικός ‘Ελεγχος θα πραγματοποιηθεί  16:00-17:00 στο προκαθορισμένο σημείο.

Ως εκ τούτου η συνεδρίαση Αγωνοδικών θα πραγματοποιηθεί στις 17:30.

Η Οργανωτική Επιτροπή αποφάσισε να δοθούν τα εξής κύπελλα:

 

  • Στον 1ο Νέο Οδηγό του αγώνα

  • Στον 1ο Νέο Συνοδηγό του αγώνα

  • Στον 1ο Οδηγό μέλος του ΑΟΘ

  • Στον 1ο Συνοδηγό μέλος του ΑΟΘ

Διεξήχθη επιτυχώς ο τεχνικός έλεγχος του 45ου Ράλλυ Θερμαϊκού σήμερα Σάββατο16 Απριλίου στις εγκαταστάσεις του Ι. ΚΤΕΟ της Express Service. Το κλίμα ήταν έντονα αγωνιστικό με τις συζητήσεις των παρευρισκομένων να μαρτυρούν πως είτε 12 είτε 32 οι συμμετοχές το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο με τους άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενους να επιδιώκουν πέρα από κάθε προσωπική σκοπιμότητα το καλό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Ο Α.Ο.Θ. καλεί όλους τους φίλους να στηρίξουν αυτήν την θαρραλέα και απόλυτα ανιδιοτελής απόφαση τέλεσης του αγώνα. Οι δύο ειδικές διαδρομές των 50 συνολικά αγωνιστικών χιλιομέτρων θα αποζημιώσουν με το παραπάνω τους θεατές αλλά και τα 12 πληρώματα. 


Το ενδιαφέρων όλων αποδεικνύετε και από το γεγονός πως ο  Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. θα μεταδώσει διαδικτυακά και ζωντανά από την ιστοσελίδα του ( www.soaave.gr ) ολόκληρο τον αγώνα. Οι συνδεδεμένοι θα παρακολουθούν ταυτόχρονα από τις δύο κάμερες μέσα και την μια κάμερα στον τερματισμό της κάθε ειδικής διαδρομής. Η τέταρτη θα είναι τοποθετημένη σε ένα αγωνιστικό και θα μεταδίδει μόνο όταν αυτό θα βρίσκεται στην ειδική διαδρομή. 


Το σλόγκαν εσύ θα παίξεις το παιχνίδι στην κονσόλα ή στα ορεινά της Χαλκιδικής είναι επίκαιρο όσο ποτέ.

Με νικητές τους Παυλίδη – Πετρόπουλο και Citroen DS3 R3, τερμάτισε ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Αναμφίβολα λίγος χρονικά, ο αγώνας αποδείχθηκε πολύς σε ότι αφορά το αγωνιστικό μέρος, αφού αποζημίωσε όσους τόλμησαν χωρίς να μεμψιμοιρούν.


Τα 12 πληρώματα εκκίνησαν από το Λύκειο της Αρναίας χωρίς ενδοιασμούς για το ποιός είναι ο απώτερος σκοπός, δηλαδή να «δαμάσουν» τις δύο πλέον απαιτητικές ειδικές διαδρομές στην Ελλάδα και δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες στην Ευρώπη.

Στα 22.70 χλμ. της πρώτης ειδικής διαδρομής «Χολομώντα», χρόνο κατάφεραν να πάρουν τα 8 από τα 12 πληρώματα. Οι Παυλίδης Ν.  – Πετρόπουλος Ν. (Citroen DS3 R3) ηγήθηκαν, με τους Θεοφανίδη Σ. – Θεοφανίδη Χ. (Citroen Saxo VTS) να ακολουθούν με μόλις 6 δευτερόλεπτα διαφορά και τους Δήμου Α. – Ντίτορα Α. (Citroen Saxo VTS) να τερματίζουν την ειδική στην τρίτη θέση. Στην 4η θέση και με λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν ο Μαυροδής Δ. με τον πρωτοεμφανιζόμενο συνοδηγό Σούστα Β. (Subaru Impreza). Στην 5η, 6η, 7η και 8η θέση κάνοντας τον δικό τους αγώνα τερμάτισαν οι Αργυρίου Κ. – Κυπαρισσάς Δ. (Peugeot 106), οι Σωτηριάδης Ν. – Καραγκούνης Δ. (Subaru Impreza), οι Μπακιρτζόπουλος Γ. -  Θωμόπουλος Σ.  (Peugeot 206) και οι Κούκας Σ. – Τούπας Δ. (Peugeot 205).
Η πλήρης ανατροπή έγινε στην 2η ειδική διαδρομή «Παλαιόχωρα- Αρναία» των 27.80 χλμ. Τα ηνία πήραν οι ταχύτατοι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης ακολουθούμενοι σε απόσταση ανάσας από τους Αργυρίου - Κυπαρισσά και αυτοί με την σειρά τους νιώθοντας την ανάσα των Παυλίδη – Πετρόπουλο. Με 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν την μεγάλη, επίπονη και δύσκολη αυτήν ειδική διαδρομή οι Μαυροδής -  Σούστας και Δήμος –  Ντίτορας. 


Στο βάθρο ανέβηκαν τελικά οι Παυλίδης – Πετρόπουλος 1οι γενικής και 1οι F2, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης 2οι γενικής και 2οι F2 και οι Δήμου – Ντίτορας 3οι γενικής και 3οι F2. Με 5 δευτερόλεπτα ποινή τερμάτισαν 4οι οι Μαυροδής – Σούστας και με 30 δευτερόλεπτα ποινή στην 5η θέση οι  Αργυρίου – Κυπαρισσάς. Την 6η, 7η και 8η θέση συμπλήρωσαν οι Σωτηριάδης – Καραγκούνης, Μπακιρτζόπουλος -  Θωμόπουλος και Κούκας – Τούπας.


Δεν εκκίνησαν τον αγώνα λόγο μηχανικής βλάβης οι Κουμποτής – Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16), ενώ εγκατέλειψαν στην 1η ειδική διαδρομή οι Κίτσος – Παμπούκης (Opel Astra)  και Οροϊλίδης Σ. – Ρούσσος Β. (Citroen Saxo VTS). Τραγική αλλά αναίμακτη ήταν η έξοδος των Μπαξεβανάκη Π. – Μπέμπη Γ.  όταν στα κατηφορικά της 1ης ειδικής το Honda Civic Type R γλίστρησε και πρόσκρουσε με δύναμη στα δέντρα.


Το Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τα λιπαντικά Liqui Moly και την Ε. Σκαζίκης – Λ. Μαραγκός Α.Ε.,  το Πυροσβεστικό και Αστυνομικό Σώμα, τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε., ειδικού τύπου και μη, τον Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. για την ζωντανή μετάδοση του αγώνα και τους θεατές που ανηφόρισαν στα ορεινά της Χαλκιδικής για να «παίξουν το παιχνίδι στο βουνό και όχι στην κονσόλα».

Τεχνικός Έλεγχος

Νικητές του 45ου Ράλλυ Θερμαϊκού

524_afisa45outhermaikousmall_medium.jpg
bottom of page