43ο Ράλλυ Θερμαϊκού
Δείτε εδώ τον Ειδικό Κανονισμό του 43ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού, αλλά και την Διαδρομή, τις Αποστάσεις και τους Χρόνους του Αγώνα.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ - ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΟΙ
Δωρεάν διανυκτέρευση για το Σαββάτου 14 Ιουνίου εξασφάλισε ο Α.Ο.Θ. σε όλα τα πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή στο 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Το Roadbook του 43ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού διατίθεται στο Καφέ Ζαχαροπλαστείο «Ολυμπιάς» στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής.
Με πλήθος κόσμου να χειροκροτεί και πυροτεχνήματα να φωτίζουν τον ουρανό της Ολυμπιάδας πέρασαν και τα 21 πληρώματα κάτω από την αψίδα εκκίνησης.
Έτσι τελείωσε το τυπικό μέρος του αγώνα για σήμερα Σάββατο 14 Ιουνίου.
Αύριο Κυριακή 15 Ιουνίου ειδική και θεατές περιμένουν τα 21 αγωνιστικά να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.
Η οργανωτική επιτροπή και ο Α.Ο.Θ. εύχονται καλό τερματισμό σε όλα τα πληρώματα.
Με επιτυχία διεξήχθη κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του «Αριστοτέλη» αλλά και των τεχνικών εφόρων του αγώνα, στην κεντρική πλατεία της Ολυμπιάδας, ο τεχνικός έλεγχος των συμμετεχόντων στο 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Έτσι κάτω από την αψίδα εκκίνησης θα περάσουν και τα 21 πληρώματα.
Ραντεβού λοιπόν στο ίδιο σημείο στις 21:00 αμέσως μετά τον αγώνα της Εθνικής στην Βραζιλία.
Νικητές του 43ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού οι Βαλαβάνης - Καπάρας με Honda Civic Typer R, δεύτεροι οι Τζαμπάζης - Ζακχαίος με Mitsubisihi Lancer Evo X και τρίτοι οι Κωνσταντινίδης - Κάκαρης με Citroen ZX Kit Kar.
Με νικητές τους Βαλαβάνη – Καπάρα μπήκε στο αρχείο της ιστορίας του Α.Ο.Θ. το 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Άστραψε και βρόντηξε το Σαββατοκύριακο στην Χαλκιδική, κυριολεκτικά αλλά και αγωνιστικά. Από το Σάββατο η έντονη βροχόπτωση στα ανήλια τελειώματα της ειδικής διαδρομής «Ολυμπιάδα» προκαλούσε τον πονοκέφαλο τόσο της οργάνωσης όσο και των πληρωμάτων που περνούσαν τεχνικό έλεγχο και ετοιμαζόντουσαν για τον αγώνα της Κυριακής.
Βέβαια, το πρωί της Κυριακής τους βρήκε όλους κάπως πιο αισιόδοξους καθώς η ειδική διαδρομή είχε στεγνώσει και η νέφωση στην Ολυμπιάδα ήταν αραιή.
Έτσι το 1ο σκέλος του αγώνα ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και με τους Βαλαβάνη – Καπάρα να παίρνουν το ποθητό προβάδισμα των 15 συν δευτερολέπτων από τους δεύτερους Τζαμπάζη - Ζακχαίο και αυτοί με την σειρά τους προβάδισμα μόλις 2 δευτερόλεπτων από τους τρίτους Κωνσταντινίδη – Κάκαρη.
Στο 2ο σκέλος οι συνθήκες στην ειδική άλλαξαν ριζικά. Η δυνατή βροχόπτωση μετέτρεψε το οδόστρωμα σε μια ολισθηρή επιφάνεια με τα τετακέ και τις μικρό-εξόδους να είναι σύνηθες φαινόμενο. Οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος προσπάθησαν κέρδισαν το 2ο σκέλος δεν μπόρεσαν όμως να καλύψουν την διαφορά από τους πρώτους. Στον αντίποδα οι τρίτοι του 1ου σκέλος έχασαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν την 2η θέση καθώς η διαφορά των 2 δευτερολέπτων αυξήθηκε στα 15.
Μεσημέρι πια, η βροχή έχει καταλαγιάσει προ πολλού και το 3ο καθοριστικό σκέλος ξεκινά. Οι Βαλαβάνης – Καπάρας οδηγούν ταχύτατα και τερματίζουν το Honda Civic Type R στις πρώτες θέσεις γενικής, Α7 και F2, αφήνοντας δεύτερους τους Τζαμπάζη – Ζακχαίο με Mitsubishi Lancer Evo 10 και τους Κωνσταντινίδη – Κάκαρη με Citroen ZX Kit Car τρίτους γενικής και δεύτερους F2. Το πλήρωμα από Βουλγαρία με τους Geradzhiev – Gadzhev στο τιμόνι του Ford Fiesta R2 τερμάτισε στην 4η θέση γενικής, την 3η θέση F2 και την 1η θέση F3.
Την 5η θέση γενικής και 2η θέση στην F3 κατέκτησαν οι ταχύτατοι Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16. Οι Μαυροδής – Καραβασιλικός με Subaru Impreza αν και προσπάθησαν πολύ αρκέστηκαν στην 6η θέση γενικής. Οι Αργυρίου – Γκάλφας δεν μπόρεσαν να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία τους και τερμάτισαν το Peugeot 106 S16 στην 7η θέση γενικής και την 3η θέση στην F3.
Οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης μπορούσαν και καλύτερα τερμάτισαν όμως το Honda Civic Type R στην 8η θέση γενικής και στην 2η θέση στην Α7, αφήνοντας πίσω τους στην 3η θέση της Α7 και την 9η γενικής τους Τάσσο – Φιδάνα με Renault Clio.
Τα υπόλοιπα 5 πληρώματα που κατάφεραν να τερματίσουν αυτόν τον αρκετά επεισοδιακό καιρικά αγώνα είναι οι Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza, Ιωαννίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 306, Μπακριτζόπουλος – Περδιός με Peugeot 206 RC, Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Astra Gsi και Κούκας – Νικολαΐδης με Peugeot 205.
Άτυχοι του 43ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού είναι οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος και Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Suzuki Ignis Sport και Citroen Saxo αντίστοιχα. Αν και έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα, στερήθηκαν τον τερματισμό λόγω εξόδου στα τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής στο 3ο σκέλος.
Στα πρώτα χιλιόμετρα του 1ου σκέλους εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Στο δεύτερο σκέλος εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη οι Καραβασίλης – Μηλιάδης Peugeot 106 S16, οι Κόκκαλης – Σαρηγιαννίδης με Renault Clio Williams και οι Κεχαγιάς – Σερσέμης με Peugeot 106 S16.
Από έξοδο εγκατέλειψαν στο 2ο σκέλος και οι Αναγνωστάκης – Αγγουράς με Suzuki Swift.
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τα 21 πληρώματα που τόλμησαν μαζί του αυτήν την μεγάλη αλλαγή και τίμησαν τον όμιλο με την συμμετοχή τους στο 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Ευχαριστεί όμως και τον Δήμο Αριστοτέλη, την Εταιρία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, τα Σούπερ Μάρκετ Arista – Κρεωπολείο Παντάλη, τα ανταλλακτικά ιαπωνικών αυτοκινήτων Μπαξεβανάκης, την τεχνική εταιρία κατασκευών Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. αλλά και όλους τους μικρούς χορηγούς που βοήθησαν ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων τους.
Επόμενος αγώνας το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., το οποίο προσμετρά στον Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, στις 13-14 Σεπτεμβρίου.
Στις 14 και 15 Ιουνίου ο Α.Ο.Θ. έκανε την υπέρβαση αλλάζοντας ριζικά το Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού, μεταφέροντας τον αγώνα εξ΄ ολοκλήρου στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής. Η ειδική διαδρομή, γνωστή μόνο στους παλιότερους, εθεωρείτο και αποδείχτηκε πως είναι από τις κορυφαίες στην Ελλάδα. Η τοποθεσία ιδανική, με ξένο κόσμο αλλά και ντόπιους που υποδέχθηκαν με θέρμη τον αγώνα.
Παρά ταύτα το όλο εγχείρημα αποτελούσε σημαντικό ρίσκο για τον Α.Ο.Θ., όχι μόνο σε ότι αφορά τον αριθμό των συμμετοχών αλλά και σε σχέση με την συσπείρωση των μελών-αγωνιζομένων του ομίλου και στην βοήθεια στην οποία θα μπορούσε να προσδοκήσει.
Ο αγώνας έγινε με μόλις 21 συμμετοχές, αλλά με πλήθος κόσμου να χειροκροτεί τα πληρώματα στην πανηγυρική εκκίνηση και πολλούς θεατές στην ειδική διαδρομή αν και ο καιρός δεν ευνόησε. Τι έλειπε; Ποιος ο απολογισμός; Η απάντηση είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Οι ελλείψεις σε ότι αφορά τους ανθρώπους γύρω από έναν αγώνα γίνονται χρόνο με τον χρόνο πιο αισθητές.
Η ανάγκη για συσπείρωση είναι μεγαλύτερη από ποτέ, ο Α.Ο.Θ. χρειάζεται όλους εσάς που ασχολείστε άμεσα ή έμμεσα με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό κοντά του. Ο εθελοντισμός , μια λέξη που κυριαρχεί τα τελευταία 4 χρόνια στην Ελλάδα, πρέπει να γίνει σημαία και στους αγώνες που διοργανώνει ο όμιλος.
Η βοήθεια δεν μπορεί να έχει όρια ούτε να περιφρονείται, γιατί ακόμα και η μια ώρα ενασχόλησης ή η εύρεση ενός μικρού χορηγού μπορούν να κάνουν την διαφορά.
Στις 13-14 Σεπτεμβρίου ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει με μεγαλοπρέπεια, όπως αρμόζει ιστορικά, το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Σε θέλουμε κοντά μας, δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, συμπορεύσου μαζί μας.